Masii

Alla inlägg under december 2011

Av Mercy Acen - 10 december 2011 13:08

Hej
i går var jag hos min moster i fröslunda :) fett snygg lägenhet jag svär!
Ska ditt idag igen och mamma ska köpa pizza hem :D
Idag har jag bilder och tänker inte glömma bilder mer för jag ska alltid ha någon bild <3
 
En bild från bussen på väg hem <3

Av Mercy Acen - 4 december 2011 21:40

Hej tjena hallå! :)
Lyssnar på AF1 nu :) love dom
lyssna på detta klipp

Av Mercy Acen - 4 december 2011 16:07

Hej
Idag har jag inte hunnit blogga för det första har typ varit ute hela dagen :D Med Haya,Natalia,Valiria. Jag har mest vart med Haya idag för vi var sen 13.50 - till 16.05 och när vi var med Natalia och Valiria var vi typ bara en timme med de :)

Love...Masii

Av Mercy Acen - 2 december 2011 22:30

Hej:)<3
Kanske ska till norrland i morn och fika och vara på julmarknad och foki kommer vara där :D Hon säljer samtidigt sina nyaste plagg :D
Skulle shoppa loss då!!
Älskar Foki 4-ever <3
Lyssnade på musik nyss som är fokis favo oxå Kara-Step om ni ej tror mig kolla in hennes blogg och ni bör nog blädra :D
Men ska kolla på en film nu ses senare bloggare :)<3

Love...Masii

Av Mercy Acen - 2 december 2011 20:05

Hej
kollar på simpson nu ska snart kolla på idol men vill ej kolla i början men  om typ 10 minuter då vill jag kolla :-)
Hej Då

Love...Masii
  Snart blir det snö :-) Min kompis berätta att det kommer snöa i Eskilstuna på onsdag :-)
Kommer göra snöhästar med Haya :)<3

Av Mercy Acen - 2 december 2011 16:28

Hej:)<3
Var nyss ute en stund me Haya Nyheter Hashem :D aa och vi körde karaoke typ:)
Idag var dagen bra för mig och alla dagar är typ bra för mig :)
Idag gick jag till bussen med Lavin och Shahin.
Vi hade hemkunskap och gjorde egna pizzor som var jätte goda.
Jag hade Skinka ost och mosarella och det var jätte mumsigt (mums)
Ja nu ska jag styla I min top modellbok men ritar av mina designer på ett vanligt papper så jag kan ha uppe i bänken för jag vill inte riva av blad från boken tyvärr :)
Kan tyvärr inte lägga upp bild nu Sorry har ingen bra bild som passar :(
Love...Masii

Av Mercy Acen - 1 december 2011 15:46

Hej! :3
Jag skulle blogga imorse men misslyckades ,hade stressigt i morse p.g.a jag inte ville vakna xD
Men nu bloggar jag iaf som tur är :)
Ska berätta om min dag :D Den var fett med rolig!
8.20-9.50-Idrott: Fitness!!! Den var jobbig men fett rolig oxå 10.10-11.40-Träslöjd: Är nästan klar med min bby smyckeskrin!! Jag och Jamina sammarbetar :D
11.45-12.05-Lunch : Skrattade i hjäl oss :3 Men de bästa jao , Carmen,Nuray,Zina och elli en stund  men något hände tyvärr:(
12.05-12.35-Rast: Var med Carmen Wilma och Zina :)
12.35-13.35-Sv: Hjälpte Nuray med hennes saga för vi håller på med sagor nu men glömde mitt häfte hemma så jag fick hjälpa henne :D
13.35-14.35-So: Vi jobbade om Leif Eriksson :( Borring!! Jag,Carmen,Wilma och Aleksandra var en grupp men vi slpittra oss i 2 olika grupper så det går snabbare :D Men vi är fortfarande en grupp. Jag och Carmen var. Wilma och Aleksandra var :D
14.40 Slut!! men Joy och jag sprang till bussen men vi gick en bit sen när vi var vid kiosken kom bussen och då sprang vi igen :3
Det var min dag det   
Hej då mina nära och kära


Love...Masii
 

Presentation


Hej Välkomna till min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Friends


Ovido - Quiz & Flashcards