Masii

Alla inlägg under januari 2012

Av Mercy Acen - 30 januari 2012 07:32

Här kommer några foton x)
  På väg till Carmen x)
  Maxi , med Sofia den puckade bollen, och Hayiss
   Jag i plat hår O.O
  Jag i platt hår.....x) 

Av Mercy Acen - 30 januari 2012 07:29

Jag idag........
 

Av Mercy Acen - 30 januari 2012 06:44

Hej
Förlåt att jag inte har bloggat på länge x( Det har varit så att jag har glömt, har haft mycket att göra.
Men nu är jag tbx ALLA!! x) >X?-♦♦↨┘╔▼▼▼••▒•█
Ska fixa mig till skolan nu , sedan tagga till skolan x(

Love...Masii
Ps. kommer en bild snart på mig


Av Mercy Acen - 19 januari 2012 22:10

Hej :)
Görs? Kommentera gärna vad ni gör XD Vill veta
 ♥ Min kompis Sofija har delat en länk på facebook om att man kan följa min blogg på blogglovin ♥ Love u Sofija :-*
Jag vet , Jag vet.... Jag har inte bara haft tid att ladda ner bilder från kameran och ta bilderna till min ny header ;(
Men ska försöka imorn , för jag slutar klockan halv 1 :) :D :P

Var med Carmen idag och vi busade med Jonathan idag ;D OMG VI Garvade i hjäl oss som bara den!!
På lördag ska jag vara med Carmen igen ♥♥ Love u Carmen my BFFF♥♥☺☺♦♣♠♣[ █•█ ] XD

God Natt :-*

Love...Masii

Av Mercy Acen - 17 januari 2012 17:36

Hej
 Snackar med Carmen just NU!!!!!!!!! på telefon ;-*
Love...Masiii

Av Mercy Acen - 11 januari 2012 13:10

Hej
Har tagit foton kanske ska ta mer sen ifall jag är med Hayiss i dag!!
Ska dra till maxi nu ☻♥Love u Sötnowsar♥

Love...Masii

Av Mercy Acen - 10 januari 2012 19:49

Hej
Idag kunde jag inte gå ut och ta kort till min ny header :( tyvärr men kanske imorn :)
Ska inte till skolan imorgon för att jag ska till vårdcentralen kl. 10.30 till 12 tror jag det var :( Vill inte gå!!
´Men jag tror jag hinner gå ut och ta kort i det kalla vädret :)

Ska hitta på något nu kanske baka kladkaka!! Den ska bli kladdi klad klad
Älskar kladkaka ☻♥☻

Love...Masii

Av Mercy Acen - 10 januari 2012 19:49

Hej
Idag kunde jag inte gå ut och ta kort till min ny header :( tyvärr men kanske imorn :)
Ska inte till skolan imorgon för att jag ska till vårdcentralen kl. 10.30 till 12 tror jag det var :( Vill inte gå!!
´Men jag tror jag hinner gå ut och ta kort i det kalla vädret :)

Ska hitta på något nu kanske baka kladkaka!! Den ska bli kladdi klad klad
Älskar kladkaka ☻♥☻

Love...Masii

Presentation


Hej Välkomna till min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Friends


Ovido - Quiz & Flashcards